چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 14 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۳:۴۵:۳۵

دکتر ستاری خبر داد:
حمایت معاونت علمی و فناوری از صدور گواهینامه‌های دریایی

باشگاه خبری فراساحل: معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: از صدور گواهینامه‌های دریایی در داخل کشور برای تولید محصولات داخلی حمایت می‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه محصولات و تجهیزات تولیدی برای تجاری‌سازی و ورود به صنعت دریایی نیازمند اخذ گواهینامه‌های دریایی هستند، اظهار کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حمایت از صنایع داخلی، براساس تفاهمنامه‌ای که ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی با موسسه رده‌بندی ایرانیان منعقد کرده است، بخشی از هزینه‌های صدور گواهینامه‌های دریایی را تامین می‌کند.


وی با اشاره به مرزهای گسترده آبی ایران افزود: تامین قطعات و تجهیزات مختلف دریایی بخش بزرگی از نیاز صنعت دریایی کشور است و بازار گسترده‌ای برای رفع نیاز صنایع دریایی داخل کشور مهیا است، اما متاسفانه سهم برگی از این بازار در دست شرکت‌های داخلی است. معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در پایان ابراز امیدواری کرد: حمایت از تجاری‌سازی و صدور گواهینامه‌های دریایی به توسعه محصولات دریایی داخلی و افزایش سهم این محصولات در صنایع دریایی کشور کمک کند.



  کد خبر : 224
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :